
אילו מותגי איפור מאפשרים לכל אחת להראות מיליון דולר בלי לקרוע את הכיס ואיך כל זה קשור לטרנדים בתחום האיפור של 2019
איפור בר השגה
מותגי האיפור הקלאסיים שומרים על יציבות לאורך השנים אבל המאפרות ברשתות החברתיות חושפות לגולשות מותגים איכותיים לא פחות במחירים ידידותיים למשתמשת. התופעה הזו יצרה דרישה בשוק הטיפוח בישראל למותגים חדשים איכותיים שיאפשרו להן להתהדר בסט איפור שלם במקום בפריט בודד. וגם יציאה לקרב של כל רשתות הטיפוח על ליבן של הצרכניות הצעירות.
ברשת ביג שופ המונה ארבעה סניפים החליטו להקשיב לדרישת הגולשות ולרענן את מותגי האיפור. לצורך המשימה נבחר הכוכב הבינלאומי ‘Golden rose’ , מותג של חברת בת השייכת לקונצרן הענק האירופי “ארקולקוסמטיק”. גולדן רוז מהווה חברת איפור בינלאומית המופצת בכ-100 מדינות ברחבי העולם. המותג בעל ניסיון של 30 שנות יצור מוצרי איפור וקוסמטיקה המתבסס כיום בצמרת יצרני האיפור העולמית.
רשתות נוספות שמובילות את המהפכה הצרכנית בתחום האיפור הן למשל סופר פארם שהכניסה בתחילת 2018 את המותג האיטלקיMilucca שמציג מוצרים בעלויות בין 20-50 ₪ בלבד ואת מותג האיפור הגרמני אסנס (essence) לנערות. או מותגים נוספים שמצאו פתרון באמצעות חנויות פופ אפ עם מותגי בת שמוזילים את העלות המקורית כגון מותג האיפור המקצועי SMASHBOX COSMETICSשל אסתי לאודר.
טרנדים 2019 בתחום האיפור
שנת 2019 עומדת להתאפיין במראה מלכותי ומלאכותי נוצץ וזוהר שניתן להשיג בקלות גם באמצעות מותגי האיפור שעלותן איננה גבוהה. כדי להשיג את המראה ניתן להשתמש רגע לפני שמתחילים עם המראה הזוהר של סידרת DIMOND BREEZE של גולדן רוז, הנמכרת כעת במחיר מדהים ברשת ביג שופ
סידרת מראה השימר במראה מבריק ומיוחד המתאים לאיפור ערב ואירועים ולמראה המלכותי שאנו מבקשת לקבל לקראת העונה הקרובה. הסדרה מכילה שפתון, צללית, עפרון עיניים ושימר פנים.
להתאפר כמו קים קרדישאן
רגע לפני השימר נדרש קודם להכין את הפנים לקראת כל הטוב הזה שעתיד להעניק להן מראה זוהר. הכוכב העולה ה”קונטורינג” הוא זה ששלט ב 2018 וימשיך לככב ב 2019. ההצללות, ההארות וכל המשחק של אפקטים, קיבלו במה מחודשת על ידי קים קרדישיאן וממשיך לצוץ לנו מול העיניים באיסטגרם. הטרנד מאפשר לנו לדעת כיצד בעזרת כמה גוונים של חום אפשר להפוך מלכלוכית למלכת הערב. הוא עובד בדיוק כמו עקרון צבעי ההסוואה רק להיפך, אנחנו לא רוצות להיבלע בסביבה אלא לבלוט מעל כולם.
אחרי כל השיפוץ, הרמה, הצרה, עידון, הבלטה וכו שעשינו באמצעות הקונטורינג, הגיע הזמן לקצת צבע. נכון יש סטייל איפור חדש בשם “מראה נקי” שאגב מושג באמצעות צבעוניות רבה. אך בחורף הקרב ובא אין ספק שצריך להכניס קצת צבע על רקע האפור של העננים. צלליות באפקט של צבעי מים כמו ורוד בשילוב של כתום וצהוב או מה שנקרא “מראה פנטזיה” צפויים לצבוע לנו את השנה הקרובה. לא צריך לחכות לפורים בשביל להעז להתנסות וניתן לחלוטין להשתעשע עם פלטת הצבעים שלנו כאילו היינו ואן גוך מול הקנבס.
מיליון דולר בייבי
את כל הטרנדים האלו, האם נוכל להרשות בכלל לעצמנו? ובכן, אין ספק שהשוק המקוון הוזיל מאד את העלויות של קניה בחנות אבל גם בחנויות עצמן החליטו להרים את הכפפה ולחסוך לצרכן את העלויות הנוספות שהוא משלם על שם המותג ולקדם מותגים עם מוניטין מכובד, איכות, אריזות מחומרים יציבים שמתכתב עם דרישות האופנה ועם זאת והכי חשוב, במחיר מאד הגון.
כאמור אחת מהרשתות הראשונות שבחרה לעשות זאת היא רשת ביג שופ שבכדי להשלים את המהלך הדרמטי של פרידה מהמותגים הוותיקים והכנסת המותג החדש שיפצה הרשת את כל מחלקות הקוסמטיקה שלה לטובת חווית הצרכנים.
ביום שלישי ה 23/10/18 תתקיים סדנת איפור ללא עלות בסניף ביג שופ באר שבע
.